Alla inlägg den 13 december 2014

Av Carl - 13 december 2014 01:27



  

My name is Jack!

 

En dag på skolan skulle vi vara utklädda till en person som vi gillar. "Character day" kallades dagen för. Jag valde att vara Jack. I skolan läser fröken en serie böcker som heter: Jack & Annie. Jack är 8 år, har glasögon, ryggsäck med penna och anteckningsblock i. Jag älskar dessa böcker, dom är så spännande. Leonid klädde också ut sig till Jack så vi var två som fick berätta vår historia för klassen 

 

Leonid kommer från Ryssland men ser väldigt svensk ut. Hans mamma ser också svensk ut, pappan bor i Ryssland men han har jag aldrig sett. Min vän Loek har åkt på vintersemester till Australien och det är tomt på skolan utan honom. Det går bra ialla fall för jag har ju Tom och andra kompisar. Jag berättade i bilen påväg till skolan att jag är mycket ledsen för att Loek är borta. Jag berättade även att jag verkligen gillar min skola. På frågan om vad jag gillar mest med skolan svarade jag att det är den jätte stora stenen på skolgården. Så tänker man när man är 6 år

 

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards