Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Carl - 5 januari 2015 03:45

Nu har julen varit och i morgon börjar skolan igen. Vi hade besök av pappas kompis Bjarne och hans dotter Nicol och hennes pojkvän Manne. Dom var trevliga och hade det jätte bra här. Det var lite trångt (trots stor villa) de nätter dom var här samtidigt som Max, isabell, Sophie & Co och Melia & Jakob, men det gick bra. I går åkte bara mamma och jag till en restaurang och åt pizza. Det blir för sent för mig att hänga med på kvällarna och trots att vi åkte tidigt var jag så hungrig innan maten kom 

 

Jag har fått en till favorit rätt: Margaritha! Det är såå gott med pizza, tycker jag

 

I morgon börjar som sagt skolan igen och det ska på sätt och vis bli rätt skönt. Vi kör igång med karate, yoga och simmlektioner igen. Loke kommer om några dagar men jag tror Tom redan är tillbaka. Folk kommer och går, det har jag vant mig vid. Snart tror jag att mormor & morfar kommer. Kanske faster faster dyker upp i mars eller april, vem vet. Nu ska vi se till att få klart den här villan och göra det så bra som möjligt. 

 

Kram från Carl och god fortsättning på 2015

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards