Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Har varit sjuk

Av Carl - 3 mars 2015 07:44

   

i lördags blev jag sjuk. Jag kräktes efter middagen och mådde riktigt risigt. Jag gick och la mig och somnade men vaknade efter ett tag och fortsatte käkas till 05 på morgonen. Jag var så törstig men såfort jag drack lite vatten kom det upp igen. Jag var helt slut när jag tillslut somnade. Kl 07 vaknade jag och då var det dags igen. Na åkte till en doktor och köpte medicin till mig. Det kändes lite bättre och jag provade att äta lite lätt. Jag var så varm och ville ha frisk luft. Jag låg en stund i salan, där fläktar det och det var skönt. På måndag försökte jag åka till skolan men det gick absolut inte. Vi vände i Kamala och åkte hem. Jag la mig rak lång på sängen och pustade ut. Mamma blev också lite dålig. Inte så konstigt så mycket som jag kräktes överallt. Pappa klarade sig, han blir sällan sjuk. Hoppas ni därhemma håller er friska

 

Kram från Carl


 
 
farmor

farmor

3 mars 2015 09:42

Stackars dej,som varit sjuk,magbesvär som är så jobbigt,man blir ju helt urlakad.H0ppas det är över, för både dej och
mamma Malin.Tur att det inte hände när mormor 0 morfar var där.
Sköt om er väl nu,drick mycket så kommer nog krafterna tillbaka.
Kramar till er från Farmor.

http://carlisurin

 
Ingen bild

mormor

3 mars 2015 09:52

Hej Carl
Tråkigt att du och din mamma ska vara sjuka. Hoppas att ni mår bättre idag.
Det var trevligt att få hälsa på hos er och se hur fint ni bor idag. Att få följa med till skolan och till simträningen var också kul. Du är jätteduktig på att simma.
Eftersom vi inte har riktigt kommit i tidsrytmen än, så var vi vakna riktigt tidigt i morse. Tittade ut och fick se 6 st rådjur på tomten. Dom åt av kvistarna på äppelträdet.
Blossom blev mycket glad, när vi kom hem.
Idag har vi solsken här, tror att våren är på väg.
Många kramar från oss och krya på er båda två.

 
Ingen bild

Sara

4 mars 2015 10:44

Krya på dig Carl! Alla har varit sjuka mer eller mindre här också i influensa men är friska nu. Siri har med sig en duva som heter Pigeon från klassen den här veckan, hon skriver och ritar i en bok vad Pigeon gör, hon spelar piano och följde med på "fun with food igår". det är en after school activity, Siri och Pigeon gjorde fruit burgers och apple yummies, det skulle du nog gilla med Carl

 
Ingen bild

Anita

4 mars 2015 11:21

Fy vad jobbigt. ... det tar på krafterna att bli så magsjuk. Hoppas du mår bättre nu.
Krya på dig kramar!!!

 
Ingen bild

mormor

9 mars 2015 16:43

Lilla Carl, tänk att du blev sjuk sen vi åkte hem! Men jag vet att du är på benen nu. Det var trevligt att se hur fint ni har fått det i den nya villan.
Här hemma har vi solsken. Vi har varit till sommarstugan för att fortsätta jobbet med golven. Det ska vara klart tills du kommer och hälsar på.
Ha det så gott och hälsa mamma o pappa.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards