Alla inlägg den 15 september 2015

Av Carl - 15 september 2015 14:45

Efter en lång dag i skolan är det skönt att svalka sig i havet. Här ser ni mig, Oliver och Elliot. Det är rätt krävande i skolan men än så länge på ett roligt sätt. Jag har redan lärt mig ganska mycket matte. På fredag har vi prov i stavning, det blir rätt svårt tror jag. Pappa frågade i går om jag trivdes i skolan, på det svarade jag att det känns som jag drömmer när jag är i skolan, som att det inte är på riktigt. Pappa frågade om det var en mardröm eller en bra dröm, på det svarade jag att det inte är en mardröm. Jag försöker verkligen hänga med så gott det går och det funkar faktiskt. Min lärarinna är en brittisk dam. Hon heter Mrs O'conner och hon är snäll men strikt. Oliver är brittisk så det blir mycket brittisk engelska för mig nu. Tidigare lyssnade jag på min fröken Christine som är amerikanska. Jag har redan lagt till med lite, lite brittisk accent. 

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards