Alla inlägg den 18 september 2015

Av Carl - 18 september 2015 07:00


 

En dag efter skolan åkte jag och mamma till ett shopping center som heter Porto Pi. Det var MOT min vilja, jag ville gå hem! Vi gick till Zara för mamma hade sett ett par snygga skor som hon ville att jag skulle prova. Ni ser dom på bilden. Jag hittade en halsduk och en hatt som jag tog på mig och till det lånade jag mammas solbrillor. Skona passade bra. Kan ni tänka er att det är storlek 35! Jag provade en storlek mindre men mina breda fötter kom inte i dem. Jag hittade en röd täckväst med huva och militärmönster, det var så cool så jag nästan svimmade. Men jag har nog inte så stor användning av den här på Mallorca så jag lämnade den på galgen och gick. 

 

Bredvid Porto Pi finns en spelhall som jag älskar! Jag sprang runt och ville spela allt! 1 euro kostar varje spel. Jag hade kunnat stanna där i flera timmar men eftersom det var skola i morgon så var det dags att åka hem. Det är smidigt att ta bussen överallt här, 1,5 euro och du kan åka med, var du vill! 

 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards