Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Carl - 3 januari 2016 11:58

 

Det kom en julklapp till mig på posten från faster faster. Jag öppnade och hittade en dvd film som heter Insidan ut. Den filmen hade jag inte sett men jag hade hört talas om den. Jag blev nyfiken och senare på dagen tittade mamma och jag på den. Det är en annorlunda, bra och intressant film som jag gärna kan rekommendera. Det handlar om en liten flicka som växer upp och livet blir lite skakigt i och med en flytt. Jag tyckte så synd om henne när hon var ledsen och när elefanten försvann grät jag. Jag vill inte berätta så mycket för då avslöjar jag hela filmen. Men det hela handlar om de olika känslorna som finns inom oss. Ibland är vi glad, ibland arg och ibland vemodig och less. Precis som i verkliga livet. 


 

 Jag är både glad och förvånad att filmen kom fram till mig. Ibland funkar det men ibland kommer brev och paket bort på vägen. Farmor har skrivit brev till mig också som jag hoppas kommer fram

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards