Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Carl - 12 januari 2016 17:48

     

Jag tycker det är jätte kul att gå på diverse bjudningar och träffa vänner. Allra roligast är det om någon av mina bästa vänner är med förstås. Vi var på en födelsedagsfest på Cala Major stranden för ett tag sedan. Det var Philip, min tennis kompis som fyllde år. Vi fick grillat och lekte i sanden. Det gör inget att det inte är något badväder, man kan ha roligt på stranden i alla fall. Vi var på middag hemma hos min klasskompis Tindra och hennes lilla syster Livia. Deras halvbror var på besök från Sverige och vi hade jätte trevligt. Deras pappa jobbar i Sverige men kommer en gång i månaden och hälsar på. Jag har tänkt en del på framtiden. Jag frågade hur gammal jag kommer vara när jag har en fru. Det var svårt att svara på sa mamma och pappa för det beror på när du träffar henne. Mamma frågade hur jag tror att min framtida fru kommer att se ut. Jag sa att nr 1 är att hon är snäll. Sedan tror jag att hon kommer att vara lika lång som min mamma, blont hår, gröna ögon och varken tjock eller jätte smal, lagom. Jag ska jobba med villorna, vakta villorna, handla och hjälpa till. Om min fru eller mitt barn önskar sig något ska jag köpa det till dom. 

 

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards