Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Carl - 18 januari 2016 13:28


 

Här på Mallorca är det kallt nu! Inte lika kallt som hos er som bor i Sverige men för att vara här är det kallt. På dagarna är det ibland strålande sol och ibland grått och blåsigt. Carlson klarar "kylan" över förväntan bra. I bland får han ta på sig sin täckjacka eller som ni ser på bilden sin nya fina polotröja. 



 

1 plusgrad här är jätte kallt! Tur att jag har med min fina svarta täckjacka från Sverige som jag fick av fasterfaster. Den har jag inte vuxit ur än. Mina uniformskor som jag köpte till skolstarten i början av september är redan trånga! Jag ska ge dem till Oliver så fort jag har köpt nya. 

 

Så här fint och soligt kan det vara ibland på dagarna. Då ligger Carlson i solen och solar sig och mår gott. På onsdag är det helgdag här och skolan är stängd. Den helgdagen heter San Sebastian, jag vet inte hur man firar den dagen så det ska bli spännande att se vad som händer då. Om det händer något roligt så skriver jag om det. Annars är allt som vanligt här. Jag ser verkligen framemot att åka till Phuket nästa månad. Jag tycker att det känns som att åka hem. Jag berättade för några dagar sedan att det känns som vi är på en låååång semester här på Mallorca för vi bor faktiskt på Phuket och i Sverige. Vi får väl se om det känns som hemma när vi kommer till Phuket. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards