Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Carl - 24 januari 2016 23:29


   

I helgen åkte vi på en utflykt till Sant Maria och tittade på mandelblommsträden som precis har börjat blomma. Det var jätte vacket och vi såg många många odlingar med massvis med mandelblommsträd. 


     

Vi stannade till på en lekplats för jag behövde springa av mig lite. Bilens baksäte är så litet och jag får ont i ryggen och känner mig åksjuk. Mamma och jag brukar turas om att sitta där. 

  

Efter lekplatsen gick vi på en promenad och kollade på fina hus. Vi blev så utskällda för alla hus hade minst en stor hund som varnade sina ägare att vi och Carlson gick förbi. Jag tyckte det var super spännande att gå nära grindarna och se hur arga hundarna blev. Ett av husen hade en Pittbull och den hoppade upp på muren men kom inte längre för där var det stängsel. Alla hus här har vakthundar men dom är väl inlåsta. 



   

Sedan var det dags för fika. Mamma och pappa valde paj och kaka och jag fick kyckling, bröd och oliver. Carlson fick kycklingen som jag inte orkade och det tyckte han var gott

 

Carlson somnade gott i min famn påvägen hem. Jag satt fram och mådde som en prins

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards