Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Carl - 26 januari 2016 18:07

 

Här är jag och mina tjejkompisar i en stor lekpark i Palma. Det är helt ok att ha tjejkompisar också fast såklart saknar jag min vän Oliver när han inte är med. I bland när jag tycker tjejerna är för tjejiga går jag för mig själv och hittar på något annat. 

 

Titta på denna underbart vackra himel och kväll som vi fick uppleva på tennisklubben! Visst är det vackert! Det såg helt overkligt ut. 



  Carlson fick ett bra liv. Jag är säker på att han hade det bra i villan också men han tyckte nog att det var väldigt varmt. Det enda han inte gillar med vädret här på Mallorca är morgon daggen. Kallt och blött under tassarna är inte något han uppskattar. Så fort gräset har torkat upp så springer han ut och studsar runt. Till sommaren blir det som alla vet jätte varmt här också men varmaste perioden är vi i Sverige. Lägenheten som vi bor i ska säljas och vi ska se oss om efter något annat. Jag storm trivs här och tycker inte om att vi ska flytta. Hoppas vi hittar något som är lika bra eller varför inte bättre. Jag vill bo nära skolan, Oliver och glasskiosken. Jag vill även att Carlson ska ha en grässlätt att skutta runt på och att Carlson ska få en liten vän. Det är mycket man vill här i världen. Önska kan man alltid. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards