Alla inlägg den 30 januari 2016

Av Carl - 30 januari 2016 15:06

 

Pappa har fyllt år och jag gillar födelsedagar! Vi gav pappa tre presenter som jag alldeles själv slog in med julpapper. Han fick bla ett par snygga byxor som han kan ha både på golfbanan, fest och varje dag. Pappa provade byxorna och kan ni tänka er, han har gått ner en byxstorlek! Inga problem vi bytte byxorna till en mindre storlek, nu sitter dom perfekt. Trots att det var pappas födelsedag så vill han ha samma fika som varje dag. Kaffe och 2 mackor med kalles randiga.

   

På kvällen gick vi till pappas favort pizzeria. Det är en italiensk restaurang med dom godaste pizzorna som finns! Jag beställer alltid en Margaritha med skinka. Mina favoriträtter är Sashimi, carbonara och pizza. Pappa var jätte nöjd med sin födelsedag

 

Både pappa och jag har haft namnsdag nu. Jag har länge önskat mig en "rånarluva" för jag har frusit om kinderna när jag går till skolan på morgonen och jag tycker det ser coolt ut! Kan ni tänka er att på min namnsdag kom ett stort brev från mormor & morfar och i kuvertet låg ett brev och en rånarluva! Min morfar har en likadan när han kör skoter

 

Jag ville absolut ha på mig luvan när jag gick till skolan. Det fick jag också. Jag fantiserade om att alla som såg mig tänkte att jag var lite farlig. Vi träffade mammas kompis Anette på gatan och i hennes två små hundar satt i bilen och dom skällde som galna när dom såg mig. Det tyckte jag var kul, dom tyckte i alla fall att jag såg läskig ut.

I kväll kommer 2 tjejer från min skola och deras föräldrar hem till oss på middag. Jag har städat och plockat undan

Kram från Carl





Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards