Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Carl - 7 februari 2016 17:15

 

Min kompis Oliver har ett hemmasnickrat gevär som jag gillar. Olivers pappa lovade mig att vi kunde göra ett till mig också. En dag efter skolan hängde jag med dom hem och vi satte genast igång med snickeriet. Vi jobbade hårt och tillslut var det färdigt!


 

 

Jag var mycket stolt över mitt nya gevär och hade svårt att lägga ifrån mig det när det var dags att sova


 

Jag testsköt och siktade, geväret funkar utmärkt!

 

Jag har bestämt mig för att måla geväret i tre färger: brunt, blått och svart. Kanske tar jag med geväret till morfar i sommar och målar i stugan. Nu är det inte många dagar kvar till vi åker till Phuket. Det var länge sedan vi var där och jag längtar massor. Det ska bli så spännande att komma tillbaka efter denna långa tid som vi har varit borta. Fredagkväll flyger vi iväg och jag har tagit extra ledigt från skolan. Antar att jag får mycket läxa med mig men det är det värt.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards