Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Carl - 12 februari 2016 14:06

 

I dag var det sista dagen i skolan innan lovet och Thai resan. Det har varit karneval här på Mallorca och då klär man ut sig till vad som helst. Alla i skolan fick klä ut sig idag och jag valde att klä ut mig till polis. Oliver och hans bror var ninjor. andra var indian, arabisk prins, Harry Potter, brandman och självklart ett gäng prinsessor. Jag var mycket nöjd och stolt över mitt val. Jag är mycket förväntansfull över vår resa till Phuket. Jag har räknat dagarna och är pirrig inför resan. Det tråkiga är att behöva lämna Carlson men han kommer få det bra. Han känner på sig att något är pågång. Han kommer kanske ihåg resväskorna och allt packande. Lilla gubben kanske inte kommer att kunna sova i natt. Jag hade så många bilder jag skulle sätta in i dag men det går INTE att ladda upp dem. Försöker en annan gång. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards