Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Carl - 15 februari 2016 09:31

 

Här har vi precis fått sportlov och jag säger hej då till Oliver utanför skolan. Mamma kom och hämtade mig med bilen för att vi skulle snabbt hem och byta om och sedan åka till flyget. Resan gick bra och jag sov faktiskt en hel del. Dong kom och hämtade oss på flygplatsen och vi åkte raka vägen till villan.

 

Där träffade vi Na, tjejerna, Goldie och Na´s hund Ninja. Vi träffade alla andra också förstås men dom kom inte med på bilden. Na skaffade Ninja dels för att hon gillar djur men även för att det skulle vara sällskap till Carlson. Hon fick veta att små hundar äter bättre om dom har en lite kompis. Na började gråta när hon kramade mig och mamma. Hon blev så glad att se oss igen.

 

Efter middagen med mormor och morfar gick vi till 7/11 och köpte lite snack. Det var så varmt så jag ställde mig vid kyldisken och svalkade mig. 

 

Nästa dag var det mammas födelsedag och pappa och personalen ordnade en överskningsfest för mamma. All personal i båda villorna kom med massor av blommor och tårtor. Jag höll på att svimma när jag såg alla fina ballonger. En jätte stor ballong stod det mammas namn på! 

 

Dom sjöng och serverade och vi bjöd all personal på tårtorna. 

 

Na och jag hjälptes åt att skära upp bitar till alla. Det tog lång tid. 

 

Middagen var super god. Mormor och morfar ska beställa soppan när vi flyttar upp till villan, den tyckte dom var godast.

 

Lilla Ninja fick sitta hos mormor en stund. 

 

När vi kom hem till hotellrummet väntade ytterligare en tårta. Hotellet måste ha hört att mamma fyllde år. Det var en trevlig födelsedag för mamma. Alla nära och kära har hört av sig och hälsat grattis, det är en lätt dag att komma ihåg. Alla hjärtansdag är en fin dag tycker jag. 

Kram från Carl








Party · Resa

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards