Alla inlägg den 13 april 2016

Av Carl - 13 april 2016 11:45

 

  

Här ser ni mig, Siri och Hampus. Vi trängde ihop oss på ett säte i bussen och när dom två busade för mycket sa jag att om ni inte lugnar ner er sätter jag mig på en annan plats. Då blev det lugnare. Vi åkte buss från Illetas till Palma och gick först till stora lekparken och efter det åt vi middag på en italiensk restaurang som heter Il Tano som min pappa gillar mycket. Alla var hungriga för vi hade först varit på en liten fin strand i Illetas hela dagen och sprungit runt och lekt. Det var kallt i vattnet men jag doppade mig i alla fall. Om ni tittar riktigt noga så ser ni mig i vattnet. Det var varmt väder på dagen och kallt på kvällen.


   

Alla älskade pizzorna och ingen lämnade en enda liten smula. Nu har mina vänner åkte tillbaka till Bryssel men dom kommer att komma tillbaka sa dom. Vi pratade om bombningarna i Bryssel och det lät väldigt hemskt. Det är knappt man kan förstå att sånt kan hända. Morgonen när bomberna small hade mina vänners mamma, Sara  tagit tunnelbanan till jobbet. I vanliga fall cyklar hon men just denna morgon var hon sen och därför tog hon tunnelbanan. Ryktet om den första bomben spred sig snabbt och folk började gråta och var chockade. Sara klev av tunnelbanan och gick hem. Usch, så hemskt. Tur att ingen av dem blev skadade. Vi ses snart igen!



 

Ett sanningens ord! 

Kram från Carl

 

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards