Alla inlägg den 17 april 2016

Av Carl - 17 april 2016 11:15

 

Här ska jag bada när det blir lite varmare i vattnet. Poolen ligger på taket och jag är säker på att den värms upp ganska fort. Som ni vet gillar jag att simma. Nu simmartränar jag en gång i veckan och vi har precis börjat med simmträning på skolan också. Tyvärr är båda träningarna på fredagar. Men vi ska ändra på det för det blir för mycket på samma dag. 

 

Jag har köpt en ny keps som jag är så nöjd med. Här ser ni oss på McDonald. Jag beställer alltid samma: fiskburgare, Mc Nuggets och cola. 


 

Tur vi har Carlson som vaktar och håller koll


 

Jag fick en guldmedalj för jag var duktig och gjorde mina läxor. Det är mycket trist att plugga, tycker jag. Tråkigast är matte och roligast är att läsa för fröken, för det är jag bra på. 

 

I skolan samlar vi på klistermärken (stickers). När vi gjort något bra tex plockat undan, gjort klart ett jobb, lyssnat osv så får man ett litet klistermärke. När var och en fått 30 st får man ett diplom. 


 

Till sist en fin blomma från golfbanan. Pappa har inte spelat golf på ett tag nu men idag söndag ska vi alla till golfrestaurangen för en vän till pappa fyller år och har hyrt restaurangen. Vädret är kanon och maten fantastisk på den restaurangen så det blir nog en trevlig fest. Jag får se vad jag roar mig med för det är bara jag som är barn. Vi har ingen barnvakt här så det är bara till att hänga med. Vi ska försöka hitta någon snäll tjej som kan vara hemma med mig ibland. Då kanske jag kan lära mig spanska också. 

Kram från Carl 



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards