Alla inlägg den 26 april 2016

Av Carl - 26 april 2016 14:00

 

Här är jag påväg till Palma aqvarium igen! Mamma tog fotot vid ett rödljus och visste inte att hon själv kom med på bilden, titta i mina solglasögon så ser ni. Jag tycker det är super kul att hänga runt på aqvariumet och förutom att titta på fina fiskar så hoppar jag i hoppborgen, leker i ett piratskepp och fikar.

   

Jag tog 45 bilder med mobilen men visar bara några få. Det finns så många annorlunda och roliga fiskar att titta på. Jag är säker på att det finns massor med fiskar i haven som inte ännu är upptäckta. 

 

Det här är min favorit bild! Fisken ser så rolig ut!

 

Här är jag också med på ett hörn

 

Än är jag så liten så att jag får plats

 

   

Ännu en rolig dag! Det är tur att vi har årskort hit. Vi kan gå in hur många gånger vi vill på ett år. Sent på lördagkväll åker vi till Stockholm. Vi har massor att fixa med och sedan den långa, långa resan tillbaka. Jag har tagit ledigt från skolan igen och fröken ska skicka med läxor. Jag har lovat att göra mitt bästa med läxorna och att hjälpa till att packa och göra fint där hemma. Vi har inte mycket tid på oss men det blir säkert bra. Pappa ska in till stan och gratta Melina och hälsa på farmor men jag tror inte jag hinner in till stan, för mycket att göra! 

Kram från Carl 

Till sist ett tänkvärt citat:

  

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards