Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Carl - 2 juni 2016 08:30

    

Jag har firat mamma på morsdag med en jätte god middag. Vi åt på en restaurang som ligger i Palma hamn och heter Port Blanc. Jag frågade servitören om det möjligtvis fanns Carbonara, det stod inte på menyn. Han gick till kocken och frågade och självklart kunde kocken fixa en Carbonara till mig.

   

Jag fick börja middagen med att skriva min läxa som jag hade till måndagen. Eftersom jag hade mitt party på lördagen och var på en annan fest tidigare på dagen så hade vi inte pluggat så mycket. Vi satt rätt länge på restaurangen och tittade ut mot hamnen och bara njöt. Mamma tackade så mycket för en trevlig morsdagsmiddag och sedan var det dags att åka hem.


Vill visa var jag var på fest tidigare på dagen innan middagen. Min klasskompis Neithan hade sin fest på ett lasergame ställe. Det var så hög ljudnivå och varmt så mamma och hennes kompis ville bara gå ut. Jag och mina kompisar tyckte det var så kul!! Dit vill jag igen

   

Nu ska vi ta det lugnt i veckan och på lördag ska vi träffa några från Phuket som är här och hälsar på

Kram från Carl




Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards