Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Carl - 7 juni 2016 11:20

  


 

Hurra för min morfar som fyller år i dag! Ett stort grattis från oss alla till dig. Hoppas presenten passar, annars får du ge den till någon som kan ha den. Här ser ni en bild på oss från Berga i somras. Vi lagar sandlådan och det ser ut att gå riktigt bra


 

Här ser ni oss vid grinden på Shininh Stars när vi var där i februari. Jag var ganska nyklippt och hade kort hår, nu har håret vuxit ut igen. Stella min tjej kompis tycker att mina lockar är fina


 

Här ser ni oss i villan när vi äter middag på taket. Det var tider det!!

 

Jag fick två fiskespön när jag fyllde år och nu skulle jag behöva lite proffs hjälp av morfar. Provade fiska i söndags men det gick inge vidare, trasslade till sig och vi gick hem. Vi kan fiska precis där vi bor i hamnen. Man behöver bara kliva utanför dörren så är man framme. Nu önsker vi dig en bra dag, du får säkert en god middag av mormor. 

 

HIPP HIPP HURRA FÖR MIN FINA MORFAR IDA' 

 

Kram från Carl 

 

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards