Alla inlägg den 2 september 2016

Av Carl - 2 september 2016 12:34

 

Vi har hälsat på ett par som bodde på Phuket förut men som flyttade hit. Dom bor på prov här i ett år för att känna sig för om dom trivs eller inte. Dom har bytlånat hus med en familj som ville göra tvärt om, bor på Mallorca men vill prova bo på Phuket ett år. Dom bytte både hus, bil, maid och hund i ett år. Vi får se hur det går och vad som händer. Huset här på Mallorca är jätte mysigt och vi kommer åka dit så ofta vi kan

     

Roligast av allt med att komma tillbaka till Mallorca var att träffa min Oliver. Han har väntat och väntat berättade hans föräldrar. Dom har varit i både England och Danmark i sommar.

 

Måste bara visa hur dåligt man kan må när man tvingas kliva upp mitt i natten för att åka till flyget. (Detta var flyget den 18/8, inte nu när vi var hem på begravning) Jag hade som jag skrev tidigare väldigt svårt att somna och vi alla sov så lite den natten. Detta har hänt mig tidigare när jag måste kliva upp super tidigt och sovit alldeles för lite. Jag blir helt slut och börjar må jätte illa. Jag var nära att kräkas men de gick över. Jag somnade tillslut med en kall servett i pannan. När jag vaknade mådde jag bättre och allt var bra igen.

 

Nu laddar jag batterierna till min skolstart på måndag. Vi vet att en ny svensk kille som heter Noel ska börja i min klass! Hoppas han är rolig och snäll

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards