Alla inlägg den 2 april 2017

Av Carl - 2 april 2017 12:30


 

Mina vänner Oliver och Elliot kom och hälsade på i röran. Vi tog med filtar ut och satte oss i solen och spelade kort. Tur att jag övat med mormor och morfar. Man behöver inte alltid spela på Playstation och ipaden men kan faktiskt spela på andra sätt också. 


 

Nu råkar ju jag tycka att det är super kul med nya moderna spel. När jag var på MediaMart sist provade jag detta spel. Det känns som man är i världen man spelar i. Jag trodde jag kunde känna på allt jag såg. Det var super coolt!!! Jag ville aldrig gå därifrån. Andra barn stod på kö så tillslut fick jag lämna över till nästa entusiastiska barn. Jag vill komma på ett sätt att tjäna egna pengar. Än så länge har jag bara kommit på den geniala idén att städa mitt rum. Kommer nog inte att tjäna så mycket på det dock. En tråkig händelse är att min farmor ligger på sjukhus. Vi är väldigt ledsna för detta och hoppas att hon mår bättre snart. 💝

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards