Alla inlägg den 15 april 2017

Av Carl - 15 april 2017 08:15

 

Jag gillar som ni vet att gå till frisören. Innan pappa åkte till Stockholm gick vi alla tre till en bra frisör inne i Palma. Han är tysk och det är våra vänner som är i branchen som rekomenderat honom. Pappa har varit dit förut men för mamma och mig var det premiär. Vi blev alla nöjda och det känns bra med tanke på att det ibland kan bli fel och man lämnar salongen lite lätt bitter. Frisören gav mamma en pensel och en skål så att hon kan blanda lite färg hemma och färga över en grå fläck i pannan. Han sa att det är bara onödigt och dyrt att gå till en frisör stup i kvarten för att göra det.  

 

Så här fina blev vi efter frisörbesöket. Det känns att sommaren är påväg med stora steg för det är strax över +20 på dagarna men på kvällarna är det bara 10-12 grader. Vi ska snart börja planera sommaren och boka in en Sverige resa. Vi kommer att få besök här såklart också. Först kommer mormor och morfar i en vecka sedan kommer min vän Lenox och hans föräldrar i två dagar sedan kommer en kompis som jag inte träffat på länge, Hugo. Han och hans föräldrar bor i Sundsvall och dom stannar 4 dagar. Vi kanske åker till Sverige i augusti i år, vem vet. Jag antar att även mina halvsyskon kommer men jag har inte hört när. Faster Anita kommer säker också framöver och Isabel. Gästrummen är inte färdiga, vi har inte ens börjat med dom men snart så rasslar det väl till och dom står färdiga. Tänk om farmor kunde komma också! Hon skulle tycka att det är helt underbart här!   

 

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards