Alla inlägg den 23 juni 2017

Av Carl - 23 juni 2017 13:30

 

Här ser ni mig och 3 vänner från Phuket, Tom, Lennox och Beppe. Bara Lennox bor kvar på Phuket nu. Han ser verkligen rolig ut i håret den här dagen! Beppe och hans familj har köpt ett radhus här på Mallorca och Tom följer med ibland. Det var verkligen kul att ses igen. Vi gick på samma skola och samma klass på Phuket. Kanske kanske att Beppe flyttar hit ett år men då ska han gå på svenska skolan. 

 

I dag är det midsommarafton och vi ska fira i Genova hos och med många många vänner. Tyvärr måste jag gå i skolan idag men mamma hämtade mig tidigare. Midsommarfester börjar senare idag för det är för varmt att fira på dagen. Vet inte hur vi barn kommer att stå ut med tanke på att det inte finns pool och det inte blåser något dit vi ska. Phu, det kommer bli svettigt! 

 

Med detta vill jag önska alla en trevlig midsommarhelg. Hoppas att ni har det bra.

kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards