Alla inlägg den 5 juli 2017

Av Carl - 5 juli 2017 08:45

 

Innan skolan slutade hade vi en bbq på skolan med lekar och clowner. Det var en rolig avslutning på skolåret. På bilden ser ni mig inlindad i toapapper, jag ska föreställa en mumie. 

 

Här ser ni när vi gör lite gymnastik med clownerna: huvud, axlar, knän och tår... Nu när det är sommarlov kommer jag inte träffa alla kompisar så mycket men självklart kommer jag träffa Oliver. Jag vet att två av mina klasskompisar ska byta skola. Tyvärr är den ena en av min bästa vänner, Daniella. Hon och en kille som heter Eric ska börja på en väldigt eco inriktad skola med lite läxor. Jag kommer verkligen sakna Daniella.

 


 

Pappa och jag har jobbat med gästrummen. Dom måste bli färdiga för nästa vecka kommer Max, Melina, Jacob, Nina, Johan och Hugo och häsar på oss, samtidigt. Jag tycker det var roligt att hjälpa till. Det är bra att lära sig tills jag själv blir vuxen. Jag hade precis varit på min karateträning, det är därför jag har långbyxor. Som ni ser är det rätt varmt och svetten rinner..

Nu är Karro och hennes dotter Melanie här och hälsar på i några dagar. Dom badar i poolen och njuter av solen. Dom har lånat mitt rum erftersom gästrummen inte är färdiga. Jag njuter av sommarlovet och kopplar av. Tyvärr är min farmor på sjukhus och det känns trist att vi inte kan gå dit och hälsa på.

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards