Alla inlägg den 11 juli 2017

Av Carl - 11 juli 2017 15:30

     

När Karro och Melanie var här hjälpte jag till lite med Melanie, i alla fall i början. Det går jätte bra med småbarn ända tills dom börjar skrika, då klarar jag inte av det längre. Jag tycker inte om när barn skriker. Mel, som hon kallas för är snäll så det gick hyfsat bra. Vi var till PortoPi, till Palma, på restaurang och hängde hemma såklart. Vi badade i havet i Port ´d Andrax. Det var en kul utflykt förutom att mamma och Karro skulle stanna i massor av butiker och titta på allt. Det gillar jag inte heller. Något jag däremot gillar nu är Smurfglass. Förut beställde jag alltid vanilj men nu har jag alltså hittat en ny favorit. Smurf smakar som en blandning mellan godis och tuggummi. Den finns inte på många ställen så det gäller att passa på när man hittar den. Nu är Max, Melina och Jacob här och i kväll kommer Nina, Johan och deras son Hugo. Jag har träffat Hugo förut men det var några år sedan. Hoppas vi blir vänner.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards