Alla inlägg den 7 augusti 2017

Av Carl - 7 augusti 2017 08:45

 

Jag är nu ute och reser. Precis innan vi reste iväg gick jag till en ny frisör och klippte mig. Jag klippte inte för mycket för det vill inte min pappa att jag gör. Jag blev nöjd med min nya frisyr och det känns lite lättare att kamma mig. Jag gillar verkligen att klippa mig och har i hela mitt liv suttit stilla i frisör stolen. 

 

Efter frisörbesöket provade jag nya uniformskor. Min skola ska bli mycket striktare nu med uniformreglementet. Skor är viktiga, för med obekväma skor blir skoldagen rätt jobbig. Jag vill hitta skor som är både sköna, "snygga" och godkända av skolan. Skorna ska vara svarta, inga detaljer som märken tex, helst läder. Jag har "snygg skor" men bara tanken att springa runt i dessa hela dagen känns inte så kul. Vi tog en bild på skorna och skickade till skolan och frågade om dom var ok. Skolan börjar inte förrän i september så jag har lång tid på mig att hitta rätt skor.

 

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards