Direktlänk till inlägg 9 september 2017

Max was here

Av Carl - 9 september 2017 11:19

  

 


När vi kom hem igen efter Tyskland och Sverige resan var Max hos oss redan. Han hade lite egentid och vilade upp sig efter mycket jobb i Sverige. Det var kul att hänga lite med min brorsa och pappa. Roligast av allt var när vi hade Nurf gun krig en kväll. Pappa, Max och jag smög och  sprang runt i huset och krigade. Pappa kröp till och med ner i bubbelpoolen och gömde sig för att riktigt överraska oss. Jag tog på mig mina renhorn och gav järnet!! Nu har Max åkt för flera dagar sedan och vi är själva. I morgon kommer Isabel på besök och stannar till torsdag. Vi får se vad vi hittar på. 

Kram från Carl 


 

Pappa smyger bakom soffan 



  

Max gömde sig i tvättstugan 

 

 




 
 
farmor

farmor

10 september 2017 09:02

Det var roligt höra av dej igen.Nu har du väl börjat skolan igen?
Då blir det adra rutiner,upp tidigt på morgonen och i säng tidigare på kvällen,lycka till.Kram/Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards