Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Carl - 14 oktober 2017 19:30

 

Mamma och jag åkte in till stan för att gå till uniformsbutiken och köpa ett par långbyxor till mig som jag snart ska börja använda på skolan. Vi testade att ta bussen in till stan och det var super smidigt. Vi har en busshållplats bredvid huset och bussen körde in till Placa E´spanya dit vi skulle. Jag klädde på mig själv och tänkte inte på att det nu blir kallt på kvällarna. Jag tog på mig för lite kläder och så fort det blev sen eftermiddag och vi var i skuggan började jag frysa. Då gick vi in på Mango Kids och jag köpte ett par byxor och en jacka. Himla snyggt om jag får säga det själv.

   

Nöjd som bara den gick vi ut från Mango och vidare för att leta ett par skor till mig. Jag hade bara på mig flippflopp och det passade inte till jackan tyckte jag. 

 

På Corte Ingle´s hittade jag ett par både snygga och sköna skor. Eftersom jag inte hade strumpor på mig köpte jag ett par. Jag köpte de skönaste strumpor jag någonsin haft i hela mitt liv. Dom var inte alls smala och krångliga att få på sig som alla andra strumpor jag har.

 

Nu hade vi shoppat klart och mötte upp pappa på vår favort pizzeria som heter 500 grader. Jag åt en hel god pizza och sedan åkte vi hem till våra hundar. Jag hade en himla trevlig dag.

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards