Alla inlägg den 3 november 2017

Av Carl - 3 november 2017 18:15

 

Mamma sa att det var dags att göra läxorna och jag satte mig ner och började. Det gick rätt trögt och jag ville göra nästan vad som helst utom att plugga. Jag fick en strålande ide! När mamma inte såg hämtade jag min jätte nalle och satte honom på min plats och gömde mig. När mamma vände sig om hoppade hon till och och sa mäh!!! CARL!!!!! 

 

Jag skrattade så tårarana rann!!! Det blev inte så mycket gjort för jag ville bara ha kul. Nu har jag ledigt i en vecka och det är jätte härligt. Men tro inte att vi slipper läxa. Jag ska skriva något intressant om vikingar, lära mig att stava till 10 ord och 2 sidor matte. Det här veckan har jag tagit det rätt lugnt. Jag har träffat Oliver en gång, sovit länge på mornarna och handlat blommor med mamma. I går var Max & co på middag hos oss, dom är här på semester. Max ville sova över men hans föräldrar sa att han får göra det när dom kommer nästa gång i januari. För några dagar sedan var en annan familj här på middag. Dom har en tonårsdotter och två tonårspojkar. Killarna gav mig tre jätte stora nurfguns som dom inte längre leker med. Gissa om jag blev glad!! I morgon kommer ett nytt gäng på middag. 

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards