Alla inlägg den 7 januari 2018

Av Carl - 7 januari 2018 10:00

 

En kväll när vi var inne i Patong fick jag provskjuta. Man fick välja mellan pistoler och större vapen. Jag valde en M16, i alla fall sa jag att den hette så. Den var tung och jag blev lite svettig av att hålla i den efter ett tag. Jag prickade tavlen som jag sköt mot och jag tror att jag sköt bra. Det var väldigt roligt i alla fall. 

 

En dag frågade mamma om jag ville följa med och shoppa lite nya grejer till villorna. Jag bestämde mig för att stanna hemma. Mamma blev borta väldigt länge..... Hon skickade ett foto till mig. Hon köpte så mycket så personalen fick hjälpa henne till bilen. 

 

Allt har tyvärr ett slut....även denna resa. Lina och Goldie stängde dörren, alla sa hej då vi ses snart,  Dong och Win körde oss till flyget. Na och hennes tvillingar grät och jag vet inte riktigt hur jag ska göra när dom gråter. Jag är också ledsen och har fullt upp att samla ihop mig själv. Jag kramade dom och sa hej då, då ville den som stod bredvid dom också ha en kram, sedan den som stod bredvid osv sov. Jag kramades och kramades tillslut sprang jag in i bussen och vinkade i stället. Det är lite omtumlande med avsked, det är roligare att säga HEJ! 

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards