Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Carl - 13 oktober 2011 07:56

För några dagar sedan var jag upp till bygget och kollade så att gick bra. Det har regnat som bara den och Dong köpte regnkläder till byggarna. Den här dagen sken solen och traktorn grävde.  Titta vem som kommer där!!!!!! Ropade jag.  Pie Bat! Min kompis Bat. Jag kallar honom Pie Bat för det betyder ungefär kompis Bat eller bror Bat.      Jag hjälpte till så gott jag kunde men efter ett tag blev jag svettig och det var dags att åka hem till poolen och ta ett dopp. 

Skolan går bättre nu. Jag grät inte sist mamma gick, hon kommer ju alltid tillbaka och hämtar mig. I morgon är sista skoldagen innan höst lovet. Precis när jag börjar bli varm i kläderna! Det ska bli roligt med skolov, vi ska till Hong kong och Shanghai. Pappa ska till Hong Kong på business och när pappa är på möte ska mamma och jag på Disney. När vi ändå är ute och far så åker vi till Shanghi ett par dagar också.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards