Alla inlägg den 24 december 2013

Av Carl - 24 december 2013 03:23

           

God jul kära vänner! Vad ni än hittar på så hoppas jag att ni mår bra. I går kväll firade jag lilla julafton med mina vänner på en strand som heter Gaia. Den ligger bredvid Reggi baren men det är mycket mindre människor där. Vi åt helgrillad gris, lyssnade på en jul låt och busade. Alla utom grisen hade roligt! Vi blev inte så sena för i dag är det julafton och då vill man ju inte vara trött. Jag har redan öppnat mina julklappar. Tomten svängde förbi och lämnade klapparna under granen. I år var han tidig. Han lärde sig från förra året, då blev det stressigt med klapparna. Jag öppnade dom och sedan var vi tvungna att åka. I dag har jag gått om tid att leka med mina saker och prova strumpor och kläder. Jag har fått en stor fin bok om dinusarier som jag ska studera mycket och länge. Carlsson & Luckey fick varsin julklapp men när jag skulle ge dom den visste jag inte vem som skulle ha vad. Dom fick varsamma påsar med ben och Luckey tuggade i sig sitt på ett kick. 

 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards