Alla inlägg den 19 mars 2017

Av Carl - 19 mars 2017 09:45

 

Här kommer några bilder från Phuket resan. Självklart måste jag visa en solnedgång, alltid lika vackert! Denna bild är från Layan beach

 

Man kan verkligen leva nyttigt i Thailand, om man vill. Här ser ni två vitaminbomber. Jag beställde en vaniljmilkshake...

 

Lenox och Kayan kom och hälsade på mig en eftermiddag. Kayan, Lenox och jag gick på samma skola förrut. Kayan flyttade till Sverige  ett år innan jag flyttade från Phuket. Vi badade, sprang runt, spelade och åt pasta.

 

Fiskarna har blivit jätte stora nu! Dom verkar trivas bra i sin fiskdamm. Det är kul att mata dom. Fiskarna äter direkt från handen och det kittlas.

 

Lenox ville inte mata fiskarna utan slängde i lite mat i vattnet istället. Na är jätte duktig att ta hand om fiskarna, det har hon gjort sedan dom flyttade in.

 

5 mars var det Na´s födelsedag. Hon bjöd på tårta och vi gav henne en present. Hon fick en parfym och en ansiktscream. Hon blev så glad för presenten så hon fick tårar i ögonen. Hon visste inte vad som var i paketet utan blev glad för själva uppvaktningen.

 

Här är några av personalen. Alltid lika glada och snälla. Mamma fick ett fint armband av Lina med jade stenar. Fina ljusgröna små stenar och ett berlock som bringar lycka. Mamma blev väldigt glad. Som ni ser så hade vi det trevligt och trivdes. Fler bilder kommer senare, om ni vill. 

Kram från Carl

 

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards