Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Carl - 8 maj 2017 13:15

 

Vi skickade den här bilden till pappa som är i Skottland. Mannen på bilden började precis att tapetsera vår gästtoalett med fina tapeter. Vi skrattade åt hans tröja. Tapetseringen gick bra och pappa kan andas ut. 

 

I lördags var mamma och jag bjudna på födelsedagsmiddag. Det var Lisa som fyllde år och barnen fick också följa med. Jag hade varit på Elliots kalas hela dagen och var rätt trött. Vi var på Katmandu parken och lekte hela dagen. Vi hade så kul! Jag drack bara lite, lite vatten på hela dagen och var helt uttorkad och nästan yr. Noel sov över hos mig och han väckte mig jätte tidigt på morgonen och vi somnade sen. Dessutom väckte han mig mitt i natten och frågade om vi skulle spela Playstation! Jag sa att min mamma inte skulle bli glad då så vi spelade inte. Vilken busig kille han är min vän. Mamma gjorde middag åt oss, spagetti bolognese till mig och vegetarisk pasta till Noel. Innan vi åkte hem till oss sa Noels föräldrar att han helst inte får äta pasta och bara dricka vatten, inte mjölk. I undantagsfall får han äta vetemjöl och detta var ett sådant fall.

 

I går var det spanska morsdag här. Jag hade gjort ett fint kort i skolan som mamma fick, hon blev jätte glad. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards