Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Carl - 8 augusti 2017 13:18

           

Nu är jag in Nurenberg, Tyskland! Vi kom hit med ett nattflyg och då blir man trött nästa morgon. Nurember är en gammal vacker stad med många fina kyrkor. I går var vi ute och gick ganska länge i gamlastan och gick in i en enormt stor kyrka. Jag pratade tyst och och funderade hur högt det var till taket. Jag mötte många nunnor i kyrkan och en av dem höll på att svimma och ramlade nästan på mig. Hon var äldre och såg trött ut. Hon satte sig och fick vatten av sina nunnevänner. Vi gick vidare i staden och jag tittade länge i ett skyltfönster med gamla mynt. Mamma berättade att morfar har ett album med många, många gamla mynt. Om det albumet finns kvar ska jag ta en titt på det när vi hälsar på. Innan jag träffar mormor och morfar ska jag träffa fasterfaster och farmor bl.a  Här är det 23 grader varmt, härligt och friskt. Inte varmt och kvävande som det varit på Mallorca sista tiden. 

 

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards