Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Börja blogga!

Av Carl - 11 februari 2009 08:53

Hej


I dag tipsade min mormor Agneta mej om att börja blogga! Det är klart jag ska prova det tänkte jag. Vi får se hur det går..

I dag är det som vanligt soligt och varmt, +35. Jag har visat personalen här på hotellet mina nya leksaker som jag fick igår och ätit lite mango. I går var jag till doktorn och fick en vaccinationsspruta och det gick bra men gjorde ont. Jag vägde 10,3kg och var 77cm lång. Efter läkarbesöket tog jag och mamma en taxi till Central och gick runt där i flera timmar. Mamma tog med mej till fotografen och vi tog foton på mej, dom blev så fina! Vi satt och vilade en stund på Starbucks och då ringde mormor och det lät som hon ville komma och hälsa på. Sen provade mamma klänningar i flera timmar för hon vill ha något fint till på lördag när vi ska gå ut och äta. Vi köpte leksaker och provade kläder ända tills pappa kom och åt middag med oss, sen åkte vi hem. I dag är vi hemma och tar det lugnt. Nu ska jag maila mormor och skriva att jag börjat blogga!


Stor solig och varm kram från Carl

 
 
Ingen bild

mormor

11 februari 2009 12:33

Kul att du har skaffat en blogg.

 
Ingen bild

Mormor

11 februari 2009 23:24

Hej igen.
Nu skulle du vara här! Vi har jättemycket snö att leka i. Synd bara att det är så kallt, tror att det var -18 i morse när jag klev upp. Jag hoppas att vi snart ska träffas. Du må tro att jag längat efter min lille prins.

 
Ingen bild

mormor

14 februari 2009 00:15

Carl.
En stor kram från morfar och mig på Alla Hjärtans Dag! Ha en mysig födelsedag, då din mamma fyller år samma dag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards