Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Carl - 17 juni 2009 23:33

Min gudmors dotter heter Siri och i dag kom dom två och hälsade på oss. Vi visade dom runt här där vi bor. Han som äger hela stället har en damm med stora karpar i. Min gudmor tyckte att det var häftigt. Siri tyckte mest om mina leksaker. Vi bjöd dom på lunch och satt och pratade ett tag. Siri är så liten och gullig. Jag kan knappt fatta att jag själv har varit så liten en gång i tiden. Siri fick en kram av mig för jag vet att man ska vara snäll mot tjejer.

Senare i dag var vi hund vakt till grannens två hundar. Rasen heter Pinch och det är en tjej och en kille. Vi tog med oss killen på en långpromenad men tjejen fick stanna hemma för hon är gammal och har hjärtfel. I morgon ska vädret bli sämre igen. Så det är bäst att passa på att vara ute och gå i dag, man vet aldrig när det blir så här fint igen, sa mamma. Tyvärr blev det kallt på vägen hem. Pappa gick med långa, snabba steg hem och det kändes som vi flög fram. Jag har aldrig åkt vagn så fort någon gång tidigare!

Packa packa för i morgon åker vi till Sundsvall.

God natt Carl   

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards