Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Tiden räcker inte

Av Carl - 9 februari 2010 07:30

Tiden räcker inte till för mig. Jag har fullt upp att hinna andas känns det som ibland. Varje dag tänker jag på min lilla blogg och jag vill så gärna skriva och sätta in bilder. Jag vill även hinna läsa andras bloggar men rätt som det är så är det kväll och mamma säger åt mig att nu är det dags att sova. Jag somnar och tänker att jag gärna hade velat skriva om min dag men jag hinner inte det.

I dag har jag varit på dagis och lekt. Fröknarna skvallrade för mamma att jag och en tjej som heter Moana har pratat en hel del. Fröken berättade att Moana och jag slutade inte prata när alla barnen satt i ring och skulle sjunga. Fröken sa till oss och då blev jag arg på fröken. Jag tyckte att det var oartigt av fröken att avbryta oss mitt i vår konversation. Fröken och mamma skrattade när fröker berättade det så jag antar att fröken inte tog illa upp. Moana är min absoluta favorit!

Kram från Carl

 
 
Ingen bild

Siri

9 februari 2010 22:27

Kul med en kompis Carl, ja som du vet är det ohyggligt mkt snö här och vingligt att gå, och jag som håller på att träna. Du kan väl satsa på att uppdatera 3 ggr/veckan eller så, det är så kul att läsa om er men jag förstår att det inte hinns med varje dag/kram

 
farmor

farmor

10 februari 2010 16:27

Hej Carl!
Roligt få en dagsrapport från dej. Blir nyfiken på din "favorit"mpå dagiset. Är ni lika gamla ? Tur att ni
talar samma språk, så ni förstår varann.Du kan väl skicka en bild så jag får se din favorit.Hälsa mamma o pappa.
Kram från Farmor

http://carlisurin

 
Ingen bild

janet65

10 februari 2010 22:58

hejsan vännen hopas allt är bra med dig, har äntligen internet igen och det känns roligt efter ett långt uppehåll kikar in till dig i morgon igen ha det så bra till dess. kjam

 
janet65

janet65

11 februari 2010 23:20

va brun o fin du är på kortet carl. vad roligt med en ny vän, tycker åsså att fröken var lite hård. har skaffat internet igen efter ett långt uppehåll så jag hopas vi håller kontakten. ha det så bra nu . kjam

http://janet65.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards