Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Jag är nominerad

Av Carl - 12 februari 2010 18:00

Den här fina utmärkelsen har jag fått av Kaela










  














Med utmärkelsen följer vissa regler och de är:




- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominated

 

 Intressanta saker om mig? Hmmmm.....

 

Ofta när jag ska äta så sätter jag mig ner på marken och sitter där tills jag ätit färdigt.

-Detta beror på att jag ofta suttit med personalen bakom bardisken och ätit med dom. Jag sitter även med byggnadsarbetarna på deras lunchraster och äter. Dom sitter också på golvet.

 

Jag är hemligt förälskad i en tjej på dagis som heter Moana.

-Fröken skvallrade för mamma att jag ofta delar med mig av mina saker till Moana men inte till dom andra barnen.

 

När jag blir bajsnödig håller jag för näsan och säger: phu!

-Ibland gör jag det för sent.

 

Min favorit film är Djungelboken

-Vi har en TV i bilen och när vi är ute och åker tittar jag på filmer och allra helst vill jag se Djungelboken. Lilla killen påminner ju lite om mig, jag ska snart också bo i djungeln. ( I djungeln fast i ett hus)

 

Jag tycker mycket om blommor

-Så fort jag får chansen så vattnar jag blommor. Jag vattnar både här på hotellet och i huset. Jag vattnar om och om igen...

 

Jag kan ge "slängkyssar"

- När jag säger hej då till någon ger jag även en "slängkyss". På thai heter det ungefär chongchock eller något liknande. När min nanny Na säger det så slänger jag iväg en slängkyss och den vi säger hej då till blir så glad.

 

En puss ger mycket tillbaka

-När mamma blir arg på mig av någon anledning brukar jag ge mamma en puss och då är hon inte arg på mig längre. Pappa brukar säga att jag vet hur man gör en tjej glad igen.

 

 

Tack Kaela som nominerade min blogg!

 

Det står att jag ska nominera sju bloggar men jag har inte så många bloggar att nominera för jag hinner inte läsa andras bloggar. Jag nominerar de få bloggar som jag brukar läsa:

 

Mita

Snuttegubbe

Elise och Isolde

Janet

Kyssars

 

Link finns till dessa bloggar till höger

Tack, bye bye och slängkyss från Carl

 

 


 



















 
 
Ingen bild

Mita

13 februari 2010 09:24

Tack söta Carl och mamma Malin för awarden, jag har nyss svarat på en liknande så denna gången hoppar jag över men tack i alla fall.
Skickar en slängkyss från ett helvitt Öland!

 
farmor

farmor

13 februari 2010 11:20

Grattis Carl till den fina utmärkelsen! Det var jätteroligt
att få läsa så många saker om dej.
Slängkyss från Farmor.

http://carlisurin

 
Ingen bild

Gammelfaster

13 februari 2010 22:08

Carl ! Vet du att det är din mammas födelsedag i dag? Vill du vara bussig o ge henne en stor kram från mig o önska henne allt gott fr mig o Gunnar. Jag är säker på att du hjälper till allt du kan med flytten till djungelhuset.
Fira allt ni kan !!!!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards