Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Carl - 27 augusti 2010 18:50

         Här ser ni när jag var hos min gudmor Sara och hennes familj. Dom söta tjejerna heter Hedda och Siri. Vi höll igång hela dagen och busade för fullt. Tjejerna har en jätte fin lekstuga på tomten som jag verkligen gillade. Precis som ett litet hus fast bara för oss barn. Stud mattan blev också en favorit. Till lunch gjorde Sara pannkakor med glass och blåbär. Det är gott men jag gillar thaimat mer. Jag har inte lärt mig att äta pannkakor än. Det smakar inte så mycket tycker jag. Hedda och Siri däremot tyckte mycket om pannkakor. Dom kanske inte skulle gilla det Na brukade göra till mig: ris sörja, buljong med små kycklingbitar, mums! Smaken är som baken! Men det har väl också att göra med vad man är van vid. Senare när pappa kom åt dom vuxna kräftor och då åt vi barn varmkorv och det gillar jag verkligen. Jag tror jag fick i mig tre stycken korvar! Jag undrar om jag kommer att träffa min snälla gudmor och hennes familj igen innan vi åker till Thailand. Tänk om vi inte ses förrän nästa sommar!? Hemska tanke, men sånt är livet. Tack för en bus kul dag!

Kram från Carl

Av Carl - 27 augusti 2010 18:41

  När jag var hos gammelfaster Anita så badade jag för första gången i Sverige. Jag har tidigare bara doppat fötterna men nu gick jag i och doppade mig! Det var riktigt härligt och jag ville inte kliva upp. Varken mamma, jag eller Anita hade med oss badkläder men jag hoppade i naken, det får man göra när man är liten. Anita bjöd på en fantastiskt god lunch bestående av kyckling och ris. Jag åt som en hel karl! Jag kommer snart och hälsar på igen.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards