Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Carl - 4 augusti 2010 22:57

   Igår övertygade jag min mamma och pappa om att ta en promenad till lekparken efter vår sena middag. Vi gick till Bergafjärdens camping och till den lilla lekplats som finns där. När jag äntligen hade fått in mina föräldrar i lekparken sprang jag ifrån dom och raka vägen in i affären på campingen. Jag har varit i affären förut och vet var smågodiset finns. Jag stoppade munnen full med godis och tuggade så fort jag kunde. Killen som jobbade i affären stod bakom disken och bara tittade på mig. Mina föräldrar kom efter mig och bar ut mig från affären under vilda protester från mig. Mamma och pappa insåg att dom var lurade men vi gick i alla fall till lekparken en stund innan det var dags att gå hem och lägga sig.

På dagens bild ser ni när jag lånar en lånecykel från restaurang Galtström. Fiffig ide det där med lånecykel. Du kan cykla hur länge du vill och sedan lämna tillbaka cykeln.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards