Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Vågat, Bat!

Av Carl - 4 mars 2011 00:58

   Här ser ni mig och Bat när vi sitter och pratar utanför villan. Ni kanske undrar vad vi pratar om? Ja, det är lite av varje allt mellan himmel och jord kan man säga.    Här ser ni när Bat gör rent i poolen och pratar i telefon samtidigt. Oroa er inte, jag skulle aldrig kunna göra likadant. För det första så får jag inte och för det andra så vill jag inte heller.   Vi har bott i villan ett tag nu och det är som vanligt kanon. Det är inte lika roligt att åka till skolan. Jag vill inte vara där själv och bråkar och skriker när mamma åker. Det går över efter några minuter men alla förstår vad jag vill få sagt. Jag vill heller inte vara själv med personalen längre. Jag vill helt enkelt alltid vara med mamma och pappa! Det går säkert över men just nu är det som det är.

Min faster Elisabeth och hennes man Bejje är här nu. Dom och deras kompisar har varit hem till oss och hälsat på. Personalen lagade thaimat och alla åt, drack och hade trevligt. Lagom till kaffet bjöd Moder natur på ett enormt åskväder med blixtar, dunder och regn. Här uppe i villan ser man blixtarna tydligare än nere i byn. Dom flesta gick in och satte sig men några satt kvar ute i salan och sjöng skottska visor!

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

4 mars 2011 08:15

Hej Carl! Förstår att du har det härligt i villan
med pool och allt,men det är bra med skolan ibland,där får man lära sig en massa nyttiga saker.
Hoppas du tog kort på åskvädret,så jag får se
blixtaarna.Kram Farmor

http://carlisurin

 
farmor

farmor

6 mars 2011 15:14

jag har saknat dej ett par dar men hoppas du mår
bra nu och din dumma hosta är borta.Hej o kram.
Din Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards