Alla inlägg den 7 december 2011

Av Carl - 7 december 2011 05:19

Jag har varit på julmarknad på min skola i Kamala. Det var riktigt trevlig och jag köpte en leksak som låter rätt högt. På marknaden fanns det olika saker att köpa, bland annat fanns Svenska bageriet på plats    

Lussebullar, pepparkakor, bröd och svensktgodis det var vad svenska bageriet hade till försäljning dagen till ära.   

Julpynt och kläder var det som intresserade mamma mest. Jag slog till på en liten jul gubbe som jag ska hänga i julgranen.

   

Mr Lee, en av mina lärare sålde dricka. Pappa och Mr Lee verkade inte vara så intresserade av vare sig julpynt eller klänningar med volanger på. Jag satte mig med dom och åt av det svenska godiset pappa hade köpt: svenskt lakrits! Det är en favorit för oss båda.

Nu är det inte lång tid kvar innan vår långa resa hem börjar. Det ska bli spännande och roligt att komma hem igen.

Stora juliga kramar från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards