Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Citat av Carl

Av Carl - 5 mars 2012 05:32

För några kvällar sedan när jag var ute och åt en god middag sa jag något som båda mamma och pappa tyckte var fint. Själv tycker jag det är självklart. Jag tittade upp mot himlen och såg en fin stjärna. Jag sa: titta mamma, en fin stjärna! Ja, sa mamma den var fin. Jag sa: Stjärnan ser ut som en leksak i himlen.

Man kan se på saker på olika sätt. Med det citatet önskar jag er alla en trevlig vecka.  

Kram från Mr Carl








 
 
Ingen bild

mormor

5 mars 2012 12:29

Carl
Jag vet att du är en liten filosof. Det har jag märkt under våra pratstunder. Hoppas att vi får många fina pratstunder när vi träffas i sommar. Kram från mig.

 
farmor

farmor

8 mars 2012 08:34

Hej,vart har den lille filosofen tagi vägen? Har saknat dej några dagar,men förstår att du har annat att göra än att sitta vid datorn.Kollar i morgon igen. vi har haft någrasoliga
dagar nu,trodde nästan att våren kommit,men man får alltid räkna med ett bakslg den här årstiden. Elisabeth hälsade på i gåroch berättade hur ovnligt varmt det har varit i Thailand,
tur att jag inte var där,men hon tyckte det var jätteskönt.
Brun som en peppar kaka.Nu ärdet dags att äta min gröt och kliva i kläderna.Hej så länge och kram från din Farmor.

http://carlisurin

 
Ingen bild

Siri

8 mars 2012 14:04

Hej Carl. Vad kul att höra om dina kompisar både två- och fyrbenta. Jag har haft sportlov hos mormor och morfar det var mycket snö och vi åkte spark och badade på Matforsbadet. Nästa vecka kommer våren har de lovat för då blir det över 5 grader varmt hela veckan. Nästan all snö är borta i Stockholm. Carl, kanske blir du poet när du blir stor. Kram från mig och familjen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards