Alla inlägg den 18 september 2012

Av Carl - 18 september 2012 09:49

När jag var hos farmor åt jag en mycket god lunch. Det var spagetti, kyckling och sås. Jag och mina föräldrar hade köpt med oss lunch men det var pasta med tomatsås och det var inte så gott. Då tog farmor fram spagettin och värmde på det och mums så gott det var! Jag åt upp och fick påfyllning. Efter lunchen tog jag fram stegen och klättrade upp och kände på kristallkronan. 

   

Kronan gnistar så vackert och jag ville verkligen känna lite på den. När jag hade gjort det hoppade jag ner på golvet och klättrade upp igen och hoppade ner på golvet, om och om igen några gånger. Tänk att det kan vara så roligt.

   

Men roligast var det att sitta bredvid farmor och cykla på farmors träningstrampor. Man kan trampa och trampa men ändå sitta kvar och prata. Inne i badrummet hittade jag en liten sax som jag tog med till farmor och frågade om hon ville ha en lock? Det ville hon så klart och vi klippte av en liten guldlock. 

Jag tycker om dig, sa jag innan jag åkte hem

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards