Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Checkat in på TP

Av Carl - 22 januari 2013 09:58

Hallå där hemma, hur har ni det? Här är det bra, svettigt och soligt. Vi har tagit in på hotell för vi har lånat ut huset och villan är uthyrd. Det är kul att bo på hotell också men jag saknar Carlsson som bara den. Carlsson bor i huset med Arsenia. Om några dagar ska vi hämta honom och Arsenia och flytta till villan. På lördag kommer Melina och Jakob och hälsar på i en vecka. Fram tills dess ska jag njuta av Twin Palms och ha det lugnt och skönt.

 

Twin palms betyder tvilling palmer. Ser ni att jag står mellan två palmer, lite fyndigt va? Bygget går framåt och snart är det dags för mig och mamma att möblera upp villan. Det ska bli riktigt roligt!

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

22 januari 2013 10:57

Oj,vilket flyttande,när du varit ute en sväng,gäller det ,att komma
ihåg,varärdet jag bor idag? Säkert längtar Carlsson efter dej också
och blir glad när ni ses igen.
Här hemma är det som vanligt med alla krämpor,men igår blev jag hämtad till middag hos EoB,därefter operabesök med baletten Törnrosa.En helt fantastisk uppsättning! Idag är jag trött.
Solen skiner men -10. Kram.

http://carlisurin

 
Ingen bild

Anita

22 januari 2013 12:48

Carlsson saknar säkert dig också.. Så spännande att möblera upp villan, ser fram mot bilder på det.
Här är det fortsatt riktig vinter, -15 i morse o allt snötäckt, som julkort alltså, men julen är ju slut nu o det tycker jag kylan ska ta också, får väl ut o åka lite skidor i alla fall. Du skulle kunna plumsa runt här o göra snöänglar, men det är klart ligga i ett varmt hav o flyta runt är nog skönare....
Stor kram på er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards