Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Carl - 22 februari 2013 10:51

Här har vi det bara bra, som ni kan se. Tyvärr flyger tiden fram och det är snart dags för mormor & morfar att åka hem igen. Vi äter, badar, läser och shoppar. I dag gick jag inte heller till skolan. Vi bestämde för flera dagar sedan att jag inte skulle gå för att istället vara med mormor & morfar. När jag vaknade i morse mådde jag dåligt och var törstig. Jag hade blodsockret nere i fötterna. Efter några glas mjölk, gurkskivor och en stekt korv kändes det bättre. I dag har vi varit till Laguna och både ätit lunch och handlat lite. 

 

En dag när jag var på skolan åkte mamma, mormor och morfar iväg och fick pedikyr och fotmassage.

 

Morfar sover gott och mormor spelar eller sms:ar.

 

Jag är lite osocial när vi är på restaurang. Antingen tittar  jag på film..

 

...eller så spelar jag på mobilen. Det gör inget för jag är ju med i alla fall.

 

Här är ett kort på mamma & morfar. Mamma tar för det mesta alla foton men den här gången vände hon på mobilen och tog på sig själv, och morfar förstås!

I kväll ska vi på en restaurang som heter: Le slug & lettuce (snigeln & sallad) den ligger påväg mot flygplatsen efter Laguna. Det är en bit att åka men det är det värt.

Kram från Carl

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards