Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Carl - 13 maj 2014 13:43

idag är det Buddas födelsedag. Många kontor höll stängt idag, det är som vi säger i Sverige en röd dag idag. Min skola var öppen som vanligt men andra skolor höll stängt. Kanske bliv det en miss när schemat gjordes. 

 

I dag får ni en fin Budda bild att titta på. Jag tycker den är fin i allafall. Jag var upp på bygget en sväng och där var det full fart. Många hade valt att inte vara lediga och spikade på som vanligt. Jag tog en närmare titt på fiskdammen. Där ska vi ha stora karp fiskar. Mone som gör ritningarna efter pappas önskemål blev glad när vi sa att vi ville ha fiskar. Han är lite tokig i karpfiskar och skickar bilder på olika varianter och färger. 

 

Det kommer bli en jätte fin fiskdamm. Na sitter där nere i hatt och lila tröja. Jag tror dom stänger ute värmen och myggen. Vi måste hålla oss i skuggan för att inte få solsting. Snart blir det ändring på det. Vi har bokat hemresan och landar på eftermiddagen på min födelsedag. Den här säsongen har gått rekord fort. 

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards