Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Carl - 6 juli 2017 09:30

 

Vi har haft gradering och det gick bra! Jag hade vitt bälte först och nu har jag oranget bälte. Det var lite nervöst eftersom jag så gärna ville ha det oranga bältet och ville inte misslyckas. Vid nästa gradering då kan jag få ett, två eller tre sträck (gradering) eller dan som det heter på mitt oranga bälte. Det tar tid att få nästa färg på bältet. 

 

Här ser ni mig och min tränare, han heter Salvador men kallas Salva. Han är väldigt tålmodig, snäll och strikt. 

 

Här är min karategrupp. Mirabell som står bredvid mig går i min klass.

 

Jag var trött, glad och nöjd när vi åkte hem. Vi har träning två dagar i veckan men i Augusti är det uppehåll. Tur, för då ska vi till Sverige. 

 

Så här glad blir man när man får bada i vår pool. Melanie är två år och väldigt snäll. Hon skriker aldrig och är för det mesta glad. Trevligt med snälla gäster.

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards