Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Jubileum

Av Carl - 25 juli 2009 22:29

Här hos oss har det varit något slags jubileum för några dagar sedan. Mamma, pappa och jag firade att mamma och pappa träffades just den dagen och det firade vi med hummer och gåslever. Det var tur att dom träffades för annars hade ju inte jag funnits så jag var med på noterna och firade och skålade! Det är kul när man har något att fira. Jag tycker att man ska fira oftare, det gör dom i Thailand.

När jag var i stan sist såg jag en igelkott och en kanin på samma gång. Det var på Fridhemsplan som jag träffade igelkotten och kaninen. Det var första gången jag såg en igelkott och mamma sa att dom är sällsynta nu för tiden. Om ni tittar noga så ser ni kaninen bakom igelkotten.

I morse mixtrade jag med datorn när ingen såg och plötsligt höll jag på att radera allt på hård disken. Pappa fick bråttom att ta ifrån mig datorn och sedan satt han och knappade på datorn länge och väl och tillslut såg han lättad ut och sa att det var ingen fara. Så kan det gå när jag får tillfälle att exprimentera på egen hand!

Puss från Carl  

 
 
Ingen bild

iSABEL

26 juli 2009 04:35

hejsan!
Just nu ar jag i new York. Idag sag vi Jennifer Lopez..bara sadar, det var verkligen spannande..nu ska jag ut pa stan och se neonskyltar pa times square, hinner inte skriva mer. Kram hoppas allt ar bra, Isabel

 
earmor

earmor

26 juli 2009 13:42

Grattis till er alla tre,jag tycker också det var tur och är verkligen något att fira! Mums va gott hummer och gåslever,hoppas du fick smaka.Du har så rätt,man ska fira ofta,det är så mycket man ska vara glad och tacksam för,t.ex,bara det att finnas till är värt att fira.Kram Farmor.

http://carlisurin

 
Mita

Mita

30 juli 2009 17:13

Hummer och gåslever....härligt..

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards